Sunday, October 10, 2010

Notre Dame vs. Pitt!

ペンシルバニアのピツバグからきました。どようびにわたしのごりょうしんはノートルダムだいがくにきました。They tailgated with my friends and me! (And of course, わたしのごりょおしんはノートルダムだいがくのフットボールをみました。) くじはんごろRed Robinでたべました。It was really good to see them. :)

1 comment:

  1. I watched the game with my friend who transferred from Notre Dame.
    We were wearing green and shouting~~haha.

    Actually, I am expecting the most interesting game will be the last one @USC.

    ReplyDelete